2007. november 19., hétfő

(A negatív asszociációk völgyében)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mondjuk, segítene, ha sütök neked csokis sütit?

brainoiz írta...

Köszönöm. A csokis süti mindig segít. De így le nem mosom magamról, hogy sütit koldulok körmönfontan.

(folyt. köv. eggyel feljebb, ha már rejtélyesen eltüntettem ezt a postot...)

Névtelen írta...

Nézd meg, nem piszkozatoltad-e véletlenül. :)

Szabó Jenő írta...

viktor, most már csak azzal mosakodhatsz ki, ha te sütsz csokis sütit nekünk. főleg ha az mindig segít. :)

Névtelen írta...

Nem draftban volt, de azzal is próbálkoztam, újra kitettem publicba, nem látszott. Mindegy, megoldottam az újrázással, ezt meg hivatalosan is lenulláztam, ha vissza akarnak jönni a betűk erről a fura kirándulásról, ne legyen hol duplázniuk.

jenoe: valószínűleg elég lovecrafti csokis sütit készítenék, mert még sohasem tettem ilyesmit. :)