2005. január 26., szerda

(Mindenhol ott vagyunk)

A cég recepciósa vagy titkárnője, nem is tudom, inkább az előbbi, egy nagyon kedves spanyol hölgy. Viszonylag gyakran beszélünk, angolul, direkt az ő kívánságára, hogy gyakorlja a nyelvet (beelőzött, mielőtt megkérhettem volna, hogy inkább legyünk tekintettel elsorvadt spanyoltudásom feltámasztására). És valahogy így keveredtünk el tegnap sok-sok kerülővel az akupunktúráig, mire megígértem neki, hogy segítek tájékozódni a kérdésben, és hoppsz, kurta netes keresgéléssel találtam neki egy amerikai összefoglaló oldalt, onnan egy spanyol központot, onnan egy helyi telefonszámot... mindezt átpasszoltam neki, és mentem dolgomra.
Mint kiderült, nem tétlenkedett: szinte azonnal telefonált. És ki vette fel a kagylót egy spanyol irodában?
Egy másik magyar.

Hát igen.

Nincsenek megjegyzések: