2013. február 27., szerda

(thank you, mario! but your holiday is in another castle!)


Az elmúlt pár hónapban a hétvégéket, karácsonyt, szilvesztert és a munkahelyen kivett szabadnapok egy részét is beleértve (leszámítva a londoni utat meg egy meglepetés-születésnapot a pálinkaszobáról ismert házban), otthon, vonaton, autóban és vidéki vendégségben sikerült lefordítanom két remek regényt, már csak egy képregény van hátra meg ami még lemaradt, közben ideiglenesen ellenállóvá váltam a koffeinre, sötét téli estéken jártam el futni és rendszeresen tikkel a jobb szemem (ami a ballal együtt egészen szép piros), de összességében elégedett vagyok, mert túléltem jó érzés volt látni, hogy még képes vagyok ilyesmire.

Viszont elég is volt ennyi kaland és önismeret, lassan nem ártana pihenni, mert jön a következő könyv, ugyanígy másodállásban, mint ezek (és frissítenem kellene a fordítós bibliográfiámat is), de előtte újra kell tanulnom, mit csinál az ember egy szabad hétvégén.

Nincsenek megjegyzések: