2009. február 20., péntek

(sound of drums)

Minél feszültebb vagyok, annál inkább a bürokrácia amúgy szimplán csak idegesítő húzásain hergelem magamat. Ma például arra gondoltam, páncélozott traktorra kapok és azzal megyek be a kerületi okmányirodába megtudakolni, vajon be kell-e mennem egyáltalán a kerületi okmányirodába. Igaz, napok óta folyamatosan foglaltat jelez a telefonjuk, kivéve az ügyfélfogadás első félóráját (akkor csak nem veszik fel), biztosan nem ér majd váratlanul, amikor a traktorral áttörök a kávézgató nénik sorfalán, bedöntöm a falat és a drámai aláfestő zenével kísérve körbenézek a kongóan üres teremben, majd tekintetem megáll az egyetlen berendezési tárgyon, a félretett telefonon.

Nem tennék ilyet, mert nincsen traktorom, meg úgy kellett nekem, miért hagytam lebeszélni magamat a postai kézbesítésről. Ettől függetlenül a magyar bürokrácia és adórendszer megalkotását valaha kiszervezhették a pokolba, az biztos.

7 megjegyzés:

kalpafa írta...

Ha gondolod, kérek neked kölcsön egy traktort. :)

Névtelen írta...

Kedves Noiz,
nem csak a magyar bürokrácia borzalmas. Belőlem már két húdehajdekirály angolszász ország bürokráciája váltotta ki ugyanezt a reakciót. És a postán mindenhol hosszasan kell sorba állni - ha egyáltalán nyitva van az a rohadék; az ügyfélszolgálaton meg órákon keresztül hallgatod a Für Elise-t aztán vécére kell menjél és az adóhivatalba mégcsak be sem tudsz menni, mint Pesten, mert csak telefonon van ügyfélszolgálat. És ha véletlenül mégis sikerül beszélj velük, még véletlenül sem küldik ki, amit ígérnek és fogalmuk sincs semmiről...

Duplavid írta...

Ha vihetem magammal a láncfűrészem, én is mennék veled.

brainoiz írta...

pestipucu: jogos, azok alapján, amit az angol bürokrácia hihetetlen hülyeségeiről hallottam, valószínűleg ott nem érném be egy traktorral.

a többieknek pedig köszönöm a felajánlott mezőgazdasági eszközöket...

Névtelen írta...

tankot, aknavetot, langszorot akciosan, csak itt es most.
r

Névtelen írta...

Részvét. És megkaptad már személyid?
Amúgy az angol bürökráciáról eszembe jutott egy klasszikus:
http://www.youtube.com/watch?v=8dVkdCQCAS0
:D

brainoiz írta...

Lafy: ez tényleg klasszikus! személyi meglett, csak nem volt egyszerű... azóta ügyfélkapu-ügyben telefonálgatok, mert bürokrácia nélkül nem teljes az életem.