2009. január 7., szerda

(storm of brain)


Adott egy koncepcióm (valójában sokkal több hever itt, de ezt most hagyjuk), pofozgatom már egy ideje, puzzledarabokként rakosgatom a tartozékokat.

szétlőtt bérházak, szipkás cigaretták és azok a futurisztikus gépek a nagy réztárcsákkal meg a lengedező mutatókkal; egy magyar magándetektív(nő), aki egyben a végzet asszonya is, és persze a hatalmas csontvázak a városon túl

Valami mégis hiányzik és elakad a dolog. Elkezdem hát mesélni az egész eddigi ötlethalmot a Nagy Levinnek, régi barátomnak és tettestársamnak, mint még az ezredforduló környékén, amikor rendszeresen tettünk ilyesmit a Szlovák sörözőben, csak akkoriban meggyes szivarokat is pöfékeltünk hozzá. Aztán eltelik három óra, egymás szavába vágva hadarunk, majd hirtelen itt ülök minimum egy kisregénnyel, és csak fogom fejemet, mert mikor fogom én ezt megcsinálni, és egyáltalán, én teljesen mást akartam írni.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy kisregénnyit be lehet gépelni egy nap alatt. Légyszi... :bociszemek:

(Regényre hármat kapsz. :amccoy: )

NUlysses írta...

Most majdnem írtam egy hajráhajrá, ezdemarhajó jellegű buzdító posztot, csak nálam ez éppen fordítva szokott működni - azaz ha valami ötletemről túl sokat dumálok, és mások is várják, és buzdítanak, az hatalmas blokkot szokott jelenteni.

Sz'al szerintem hagyd a francba, és írj mást. :P;)

Abdul

Névtelen írta...

Az én véleményem az, hogy tök mindegy, hogy mit akartál írni, azt írd, amihez tényleg kedved van, a másik úgysem menne, vagy nem úgy...
eshustar

brainoiz írta...

köszönöm szépen! abban bízom, hogy a nagy coming out után már nem lesz képem nem megírni, heh.

tapsi írta...

hajrá, hajrá!

tegnap lehetett valami a levegőbn, mert én is lebontottam egy nagy ötletblokkot, csak az enyémben kilenc nyúlbáb szerepel, akik színészek, és azt játsszák, hogy ők egy képregény.

ööö... így leírva lehet, hogy jobb lett volna az emberiségnek, ha ez a blokk inkább a helyén marad :D

Névtelen írta...

A feladat adott, katona.
Különben meg a szivarok sodrásának technikájára is ki kell térni majd a maga idején.
Btw időből meg egyre fogy, merthogy jön a jövő hét kedd.

Névtelen írta...

HAJRÁ!!!!

Névtelen írta...

"abban bízom, hogy a nagy coming out után már nem lesz képem nem megírni"

A lószart nem lesz, de cáfolj rám:-P

woof

Névtelen írta...

just do it,

a szó legegyszerűbb értelmében. Aztán fejezd be (heroic level).
Ha lesz időd/kapacitásod csiszolni is, az bonustrack. A megjelenés meg úgyis megtalál, meglátod.
Én meg megnézném.

cels.

brainoiz írta...

tapsi: szerintem meg mégis csináld meg, az emberiségnek. vagy csak nekünk.

celsior, sezlony, köszönöm szépen.

woof: szóval úgy gondolja, monsieur? : dacosan felcsapott fejjel elvonul gépelni : :)

Névtelen írta...

Szerintem itt az ideje előásni régi sörös megállapodásunkat, a start időpontja ugyanaz. Igaz, én még egy darabig csak alkoholmenteset ihatok, de legalább bukásom esetén a gyermek profitálni fog belőle. :)
Szóval egy hónap múlva 30K?

brainoiz írta...

a jegyzőkönyv kedvéért: a fogadás megköttetett a színfalak mögött.