2008. augusztus 6., szerda

(philipkdick hangulatban / az utcát járom egymagamban)

Az utóbbi egy hét furcsa, nincsen rá jobb szó, de nem tudok rájönni, pontosan mi a furcsa benne vagy miért lenne egyáltalán az. Mintha valamit állítottak volna a világon, csak az egyik tárcsát, azt is árnyalatnyit, amit érezni lehet legfeljebb, ösztönösen.

Az érzés az előbb erősödött, amikor kimentem a nagyvilágba. Az utcát, ahol az iroda található, hetek óta bontják és túrják, munkagépek dübörögnek a forróságban, de valahogy ma különösen beindultak. Fél órával ezelőtt kiléptem az épületből és meg is torpantam, mert a délután folyamán a ház elől eltűnt minden aszfalt és járda, látótávolságon belül sehol sem maradt szilárd talaj, mint egy platformjátékban, ahol a szörnyek felzabálják a pálya elemeit, és ha sokat vacakolsz, soha többé nem jutsz el a kijáratig.

Az okkult hímzőegylet / medúzagyűlés szokott találkozója legalább stabil pont az életben*, de tényleg kellene most már egy diktafon, mert leginkább arra emlékszem a múltkori szeánszról, hogy kitaláltuk az emelkedett borszleng (kerek savak, decens kesernyék, ugye) totális ellentétét, ahol egy hosszan lögybölgetett korty után ilyeneket kell mondani elmélyülten, hogy savankás odab.szós vagy melankolikus, enyhén blogotírós. Pedig volt még ott sok más.

* nagyjából, mert hosszú hónapok után most napot és helyszínt váltottunk, mondom én, az entrópia munkál

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az entrópia nem a falény sóspálcikája?

brainoiz írta...

akkor már a falények sóspálcikáinak országa, nem?

most aggódom, hogy megidéztük Srakker urat.

spirea írta...

A szofisztikált borzsargon gyilkolására: "én inkább a savanyú sárgát szeretem".

Névtelen írta...

Meg a barnás tompaságot a pohár alján.
Amúgy, üdv blogíró!
Visszatértem Mos Eisley-ból és nem leltelek. TJ mondta valami idegbeteg macskát pesztrálsz a távolban.

brainoiz írta...

lafy: az információ félig igaz -- a pesztrálás stimmel, de ez a macska az egyik legbékésebb, akivel valaha találkoztam. TJ az éppen nem nálam lakó másik macskára gondolt...

és welcome back, ki leszel faggatva mos eisley-ről hamarosan. :)