2007. október 24., szerda

(Szerda reggel, visszataszító)

Rosszul aludtam, álmodtam is hozzá (szerepelt benne egy viszonylag rövid rész, ahol egy primitív, mégis ijesztő szellemvasúton utaztam lefelé, talán egy túlvilágra, ahol motorversenyeznem kellett volna néhány kiválasztottal a sivatagban, pedig még vezetni sem tudok), gyakran felriadtam, sőt ködös állapotomban még mászkáltam is a sötét lakásban. Aztán reggel lett, sorban kiiktattam a különböző ébresztőórákat, végül a kelleténél jóval később keltem és abban a pillanatban tudtam, hogy ma gyűlölni fogom a világot. Véletlenül kiborítottam a kávét a konyhában, undorodva néztem az utcát, utálkozva hagytam a híradót pár percre, aztán az íróasztalomhoz léptem és megláttam az egyik jegyzettömböt, amire a jelek szerint éjszakai bóklászásom közben, félálomtól görbe betűkkel egyetlen szót írtam, még be is kereteztem akkurátusan, mégpedig ezt:

csillagfény?

Nincsenek megjegyzések: