2005. február 9., szerda

(Breaking News)

Ma reggel autóba rejtett pokolgép robbant Madrid egyik nagy vásárterülete előtt, ahová a spanyol király meg az itt vendégeskedő mexikói elnök látogatott volna. A merényletet az ETA vállalta magára, és a dolog pikantériája, hogy a dolog a Cég irodájától sétatempóban olyan tíz percre történt, bár a képek alapján nem ott, ahol én szoktam elballagni. Halálos áldozatok nincsenek, ha bárki híreket olvasna/hallgatna (de ahogy látom, ez most még nem hír a külvilágban), ezúton is üzenem, hogy minden rendben, már régen vége volt az egésznek, mire egyáltalán megtudtam, mi történt...

Részemről az egészből mindössze annyit érzékeltem, hogy a metró nem is lassít a megszokott állomáson. Ezen a külvárosi vonalon a megállóhelyek meglehetősen távol esnek egymástól, ezért – miután némi fel-alá metrózás után leszálltam a legközelebbinél –, mintha egy vadidegen városban lettem volna, teljesen egyforma, jellegzetesen halványbarna madridi toronyházak között, és még szerencse, hogy rendelkezem egy alig selejtes tájékozódási ösztönnel (ez azt jelenti, hogy mindig csak másodszorra találom el a helyes irányt, de a korrekció után működik), ezért nem hallgattam arra a helybélire, akik nagyon kedvesen megpróbált teljesen rossz irányba küldeni. A környéken természetesen közlekedési káosz, minden lezárva, de semmi különösebb pánik vagy ilyesmi, és ahogy mondani szokás, az élet megy tovább.

Nincsenek megjegyzések: