2008. május 26., hétfő

(napok jönnek)

Júliustól nagy eséllyel kényszerkezeltetni fogom erősnek saccolt netfüggőségemet (jó, a cégtől tudok majd netezni, ha nem is azonnali reakcióidővel, azonban a sorozatfüggő énem szenvedni fog, mint egy kutya, az őszi évadpremierek után a homlokomba húzott kapucniban, egész testemben remegve, újraírható dévédéket markolva fogok lófrálni szélessávú eléréssel rendelkező barátaim lakása körül, csak egy epizódot, testvér, mondom majd rekedt hangon, utána esküszöm, leállok, érted?).

Addig biztosan nem lesz az új lakóhelyemen netelérésem, amíg ki nem derül, mihez kezdek/kezdhetek az életemmel. A két dolog közötti összefüggés az egy (két) éves hűségnyilatkozat nevű fogalom, ami rádöbbentett arra, hogy pillanatnyilag őszintén nem tudom, vajon az országban leszek-e tizenkét hónap múlva.

6 megjegyzés:

tapsi írta...

hja, mostanában nekem is felsorakozott ez az érv a "miért nincs netem" magyarázkodás-listára...

Névtelen írta...

Netügyben kereslek. :)
Sorozatügyben keress bátran. ;)

gothposeur írta...

ilyenkor veszélyes, ha van a közelben olcsó netkávézó :P

Névtelen írta...

tapsi: ez nem ér, mert neked régen sem volt neted... :)

Ördögasszony: köszönöm, sorozatfüggő bajtársnő!

gothposeur: szerintem meglepődnének, ha nekiállnék torrent klienst telepíteni egy netcaféban.

rosseb írta...

az olcso netkavezo csak az elso 20 0raig (fontig) tunik olyan hu-de-olcsonak :S
a kapucnis sorozatfuggos resz 10 pont :D
nekem mar 1..vagy 2 lost is kimaradt. szerinted hogy erzem magam? evadzaras elott?

tapsi írta...

brainoiz: szerintem ha abba a netcaféba szoksz oda, ahová én, ott a felügyelők mindent letöltenek :D