2009. június 29., hétfő

(arról, hogy miért kellene logó alá írni)


Tavaly csak összehoztam egy novellát, amiben mintha megtaláltam volna azt a hangot, amit olyan régóta kerestem. A sors fintora, de nem tudok vele mit kezdeni. Jelen formájában megszűnt az a titkos projekt, amihez készült, más helyet pedig nem találok neki. Magam sem tudom ugyanis, hova illene: egy itt és most történet, amit (remélhetőleg) finoman itat át a fantasztikum. Egy elveszett vámpírfilmről meg egy szorongásos egyetemistáról egy idegen ország esőjében.

Saját kötet kellene. Ami persze sohasem készülne el. És soha nem is adná ki senki. Csupa hasonlóan furcsa történet. A fiktív tartalomjegyzék már mióta létezik, a sztorik noteszekben és fájlokban várnak, novella-homonkuluszok a készültség embrionális fokozataiban. Némelyikben egészen erősen sistereg a fantasztikum, másokban csak pislákol, az egyikben meg egyáltalán nincsen. Néha megnézem őket magamnak, még mozognak kicsit. És egyszer majd úgyis...

9 megjegyzés:

eshustar írta...

Csak írjál, vazzeg, oszt valami úgyis lesz. :) A történetek attól még nem tűnnek el, hogy nincsenek kiadva. És majd amúgy is lesz alkalmas idő, kedves brada, nem szabad feladni a reményt.

Komaváry írta...

Ha logós kötet csúszott volna szét, akkor most még annyira sem tudnál mit kezdeni a novelláddal. :(

Ördögasszony írta...

Én kiadnám... :) Drukkolj nekem a lottóötösért. ;)

hellospaceboy írta...

Csak megemlitem, hogy en nagyon szivesen olvasnek toled novellaskotetet.

brainoiz írta...

Mindenkinek köszönöm szépen.

eshu: teljesen igazad van. ráadásul nagyon sokáig én is így gondoltam. igazából most is így vagyok vele, ha jobban belegondolok. mármint töbnyire. akkor meg mi is a bajom? :)

Komavary: logós novella is maradt a fiókban, egyelőre nem érzem a különbséget :)

Névtelen írta...

ha jó a történeted,

akkor logo alatt sem kell szégyellned. Ha meg rossz, akkor azon a logo sem segít, ugyehogy. Ámbátor rosszat még nem láttam tőled, és nem hiszem, hogy most kezdenél hozzá.

cels.
(aki kérdezi, hogy mi van a művek biztonsági mentéseivel?)

brainoiz írta...

celsior: köszi a megelőlegezett bizalmat.

szerintem sem függ a minőség a logótól, szégyellni sem fogom soha, csak behatárol. ez néha segítség egyébként.

a biztonsági mentést nem értem :) de van, persze.

Névtelen írta...

biztonsági mentésnél,

arra gondoltam, hogy még egyszer elő ne forduljon, hogy egy elvesző pendrájv miatt szorongjunk, ugyehogy.
Novelláskötetről meg röviden, hogy ha megvan, akkor megvan a kiadó is, szerintem nem is egy.

bárcsak ott tartanánk,

cels.

brainoiz írta...

celsior: nahát, ezek szerint nem csak én szorongtam az eltűnt pendrive miatt, ó :) de mentés akkor is volt. csak a tudat, hogy valaki más kezébe kerül anemtúlkomplett életmű...

és köszönet.