2008. június 28., szombat

(óvatosan kiemeljük a cserépből)

Családom és a Nagy Levin hathatós segítségével lezajlott rövid költözésem. A holmim 99 százaléka az új albérletben hever halmokban*, én két napig még a régi lakásban vagyok, mindenféle okokból**. Furcsa érzés, még és már nem lakom sehol, nem tudom, mit keresek itt, néha nyúlnék dolgok után, de nincsenek, pedig hosszú évekig ott voltak, tulajdonképpen semmi újdonság benne, olyan ez, mint mostanában minden.

Üzenet az agynak: költözés közben régi fényképeket tartalmazó borítékokat nem nyitunk ki, értem?

* a télikabátomról ugyanis nemes egyszerűséggel megfeledkeztem, pedig többször a szemem elé került, valószínűleg nyáron hibernálja magát és nemisvagyokitt-aurát gerjeszt

** és közben gollamszerű hangokat hallatva kucorodok az internet melege mellé

5 megjegyzés:

lucia írta...

ez olyan ikrek-dolog lehet, én is ma költöztem, családom és a nagy L. segítségével (és most két dobozon ülve kucorodom az internet melege mellé).

brainoiz írta...

ez tényleg tökéletes összhang :)

Névtelen írta...

Ha ez segit, Borossal karöltve szivesen tesszük otthonosabbá új otthonod, mondjúúúúk egy kis falkirugással egybekötött ereszdelahajammal, hivatalos kereteken belül természetesen, mondjuk házavató cimszó alatt...
hátha jobb lesz igy. :D

Transferatu

Névtelen írta...

Ja-ja!
Éppen akartam ajálkozni ha van kedved oltárira brúgni és (ál)Prófétát játszani és közben vérfűrdőssátánhőrgősszűzlányáldozós zenét halgatni akkor tudod hol találsz minket Transferatuval!

MAC

Névtelen írta...

Jaja,ha lesz valami lakásavató,szólj,megyek hányni:)