2011. február 1., kedd

(megtörtént események alapján)


Amikor tegnap a BKV egyik pénztárosa beszólt, mert én voltam a harmadik ember a sorban, aki bankkártyával merészelt fizetni nagyobb összeget, akkor azért eszembe jutott, hogy bezzeg nyugatabbra, pedig próbálom visszafogni az ilyesmit, mert ott sem minden tökéletes. A pénztáros azonban nem csak megjegyzéseket tett, hanem látványosan szenvedett is az összes kártyalehúzásnál, többször felnyögött, a szemét forgatta, az arcát gyűrögette, egyszer még a fejét is lehajtotta az asztalra, szóval egyértelműen komoly fájdalmai voltak. Nem igazán értettem a dolgot, amíg rá nem jöttem, hogy ha a BKV pénztáraiban kártyával fizetsz, valahol meghal egy RÓZSASZÍN EGYSZARVÚ és a pénztárosok ezt tudják, de nem beszélhetnek róla SENKINEK, és akkor hirtelen nem is haragudtam többé szegényre, csak sajnáltam nagyon.

10 megjegyzés:

razor írta...

én ilyenkor szoktam figyelni, és kifejezetten kártyával fizetni, akkor is ha van nálam egy zsák készpénz. utálom a rózsaszín egyszarvúakat.

Névtelen írta...

Jóindulatu gyerek vagy te razor

brainoiz írta...

valahol megértem a rózsaszín egyszarvúk iránti indulatot :)

Vesta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vesta írta...

Szuper ez a kifinomult humorod :)

Névtelen írta...

Ezt lehetne novellafélében is? :)

onsai

brainoiz írta...

onsai: esetleg egy trilógia? :)

Lafy írta...

A francba, Razor lenyúlta a megjegyzésemet.
Így jár, akinek csak ebédidőben jut ideje blogot olvasni... akarom mondani megmártóztatni agysejtjeit a magas kultúra hegyi-patakjának szikrázó habjai között...

Lafy írta...

Ja, és most látom hogy még egy hetet is késtem... shame...

brainoiz írta...

Lafy: szerencséd,hogy magas pisztrángtartalmú folyóvizekhez hasonlítottad a Művészetemet, így nem kell szigorúan figyelmeztetnem téged az ún. RSS nevű civilizációs vívmányra, ill. kikérni magamnak ezt a megbocsáthatatlan, hét napos késedelmet!