2009. október 6., kedd

(címeket dobál halomba, első rész: bibliográfia!)

Mire nem jó egy érdeklődő komment? Végre leküzdöttem kóros lustaságomat, félresöpörtem az olyan kifogásokat, hogy majd-ha-egyszer-lesz-egy-honlapom, satöbbi, és feltöltöttem egy ezer éve kész bibliográfiát. Nem mintha aktualitása lenne (bár pont tíz éve, ilyenkor kezdtem dolgozni az első regényemen*, esetleg ráfoghatom a jubileumra), de végre lehet mit linkelni, ha nagy ritkán felmerül a kérdés, mikor, merre és mit írtam. Van itt mindenféle stílus, logó, műfaj, kiadó.

Elolvasható itt.

* ó, antik idők: közben egyetemre jártam, pár hónapos volt a macska, kávé helyett főleg teát ittam és még egy hordozható rádiós/cédés magnóból üvöltött a háttérzene

13 megjegyzés:

Béka írta...

Figyelj már, és akkor te melyik vagy tulajdonképpen, a Juhász vagy a Csigás? Vagy mindkettő? Vagy a Gaiman?

brainoiz írta...

vagy papucs orrán pamutbojt!

Névtelen írta...

A kifordított egyujjas bundakesztyűt csak azért nem írom be, mert az teljesen mást jelent. Bizonyos zsargonokban.

De a lényeg: gratula a 10 évhez! :sör:

Béka írta...

Béka

Ördögasszony írta...

Váááóóóóó...! Gratlulálok, Gábor, a szép teljesítményhez! :D

Névtelen írta...

Ó ,milyen eredménye lett az ÉN kóros lustaságomnak (ostobaságomnak). Az úgy volt ugyanis,hogy elolvastam a novellád a Turulfi végén ,majd ,betérvén az első könyvesboltba a Jé betűhöz ,nem találtam egy árva Juhász Viktor kötetet sem ,úgyhogy elgondolkodtam. Egészen odáig el is jutottam ezzel a módszerrel,hogy akkor kérdezzük meg a Szerzőt magát,odáig már nem ,hogy talán én is rákereshetnék a neten (ez csak azóta jutott eszembe:). De örülök ,hogy így alakult és köszönöm a választ.

brainoiz írta...

névtelen: számomra megtiszteltetés, hogy rögtön a Jé betűhöz mentél - remélem, egyszer lesz is ott regény vagy valami ilyesmi, ráadásul tőlem :)

Névtelen írta...

A Jonathan Sparks-féle regénynek nem lett folytatása? Úgy emlékszem, mintha olyan félbehagyott lett volna, és sokáig vártam a következő kötetet.

gollum

rosseb írta...

szép lista :) konrád lovag! az mekkora már...
regényeknél nem találom az "előkészületben" címszót.

brainoiz írta...

gollum: igen, a Relikvia nem volt teljes egész, de nem készült el a folytatása. 5 vagy 6 fejezetet megírtam belőle, de ott megakadtam vele, mire pedig folytattam volna, megszűnt a kiadó.

rosseb: köszönöm :)

azért nincsen előkészületben rovat, mert... mert... hát nem is tudom. van egy félig kész regényem, van egy komplett szinopszis, amit meg kellene írni és hever mindenhol egy kupac ötletem, de hogy ezekből lesz-e valami, az magamat (és az írásra fordítható szabadidőt) ismerve erősen kétséges.

novellából is kettő vár a sorára, de azokat sem tettem be a felsorolásba, mert nem tudom, valaha megjelenhetnek-e bárhol.

Névtelen írta...

Köszönöm a választ. Szomorú vagyok, hogy nem volt/van/lesz folytatás. Esély sincs rá?

gollum

brainoiz írta...

gollum: mondjuk úgy, nagyon szokatlan dolgoknak kellene történnie ahhoz, hogy valaha elkészüljön a folytatás. :) de a második rész amúgy is eléggé elszakadt volna attól a világtól, illetve egyes részeit a mai napig válallhatónak érzem, ezért ki tudja, komoly átdolgozásokkal felbukkanhatnak egy (még a kiadó megszűnése után kitalált, éppen tetszhalott) projektben.

Névtelen írta...

Úgy legyen! :)

gollum