2007. november 28., szerda

(Most már jobb, köszönöm)

Az utóbbi egy hétben szerencsére ismét nekiálltam aktívabb társasági életet élni, elsősorban kedves ismerőseim felmentő csapatainak köszönhetően.

Múlt pénteken például remek születésnapi mulatságon voltam, ahol többek között megismerhettem barátaimat eddig rejtett oldalát is, amint hajnali egy magasságában Zubolyra lejtenek hagyományos népitáncot a bárpult előtt. Szombaton vendégségbe mentem ifjonc macskát csodálni (mert igen, néha vinni kell idegen embereket a macskádnak, a hódolat jót tesz a jószágnak), vasárnap fat.man és ghyldeptis hívott villámlátogatásra, tegnap pedig a metsző széllel és a szétbombázott Fővám tér körüli útakadályokkal dacolva elküzdöttem magamat a tandembe, a deklarált bloggertörzshelyre. Nekem speciel tetszett, még a falra kiplakátolt, nyomtatott blogoldalak is (habár ezekről megoszlanak a vélemények), biztosan most először érintett meg a közösséghez tartozás érzése – jobb későn, mint soha, végül is 2003 óta úszkálok a blogoszféra rejtett örvényeiben. isolde káprázatos csokis sütit hozott nekem, én sorozatokat adtam neki, imigyen modelleztük azt a pillanatot a sivár jövőből, amikor elértéktelenedik a pénz és visszatér a cserekereskedelem.

Nincsenek megjegyzések: